w jaki sposób sprawdzić czy jest samochód zawirusowany

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • obo62
    Classic
    • 2010
    • 16

    w jaki sposób sprawdzić czy jest samochód zawirusowany

    jezeli to jest TDI to w takie mrozy autko powinno być zatankowane do pełna i nie będzie większych problemów z porannym odpaleniem.
    obo62
  • kruk4
    Rider
    • 2008
    • 656

    #2
    w jaki sposób sprawdzić czy jest samochód zawirusowany

    Jak w temacie w jaki sposób sprawdzić czy jest samochód zawirusowany czy podpiecie pod zwykłego vaga cos wykaże czy są jakieś inne sposoby
    samochód octavia 99' 1,9TDi AGR

    PS prosze nie proponujcie hamowni z góry dziękuje
    OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
    MOJE CAR AUDIO
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Jako tako można sprawdzic doładowanie turba.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • kruk4
        Rider
        • 2008
        • 656

        #4
        ale vag nic nie powie??
        powiem tak ojciec ma ten sam rocznik i ten sam silnik moja kombi jego sedan
        jego pali około 0.5-0.8 l na 100 mniej niz moja ,
        u niego nie ma turbo dziury
        i komp bardziej zaniża spalanie
        na wolnych obrotach jak komp sam dodaje gazu żeby nie zgasł to aż pcha do przodu
        no i ogólnie pieknie sie wkreca
        czy to powód żeby twierdzić że ma wiruska? czy moze maja jest strasznie zamulona :P
        OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
        MOJE CAR AUDIO
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          No powie, wlasnie VAGiem kontroluje sie cisnienie doladowania, dawke paliwa itd.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • kruk4
            Rider
            • 2008
            • 656

            #6
            na nastepny spot zabieram ojca obadają mu furkę
            dzięki bardzo pozdrawiam no i go wkońcu okleję hehhe

            [ Dodano: Sro 18 Lut, 09 21:59 ]
            podsumowując
            czyli na vag-u sprawdzam cisnienie doładowania turbiny oraz dawki paliwa tak? porównuje z moją i mam odpowiedz coś jeszce sie da sprawdzić?
            OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
            MOJE CAR AUDIO
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez kruk4
              ale vag nic nie powie??
              Sorry nie dopisałem , oczywiście doładowanie sprawdzic na Vagu.
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • MAPI
                Classic
                • 2008
                • 8

                #8
                w AGR max dawka to 36mg (8 blok..pozycja 3) ,ciś dla turbiny to max 1950 mb (blok 11....pozycja 2) większe wartości mogą wskazywać na obecność wirusa
                swoją drogą musiałby być to słabiutki wirusik bo między serią a zmodyfikowanym softem różnica jest zdecydowanie odczuwalna

                co do spalania to zalezy ono od stylu jazdy , masy ,ustaionych parametrów silnika ,stanu filtrów ,przepływki,opon itd

                pozdrawiam
                KŁODZKO>>> http://soft-tuning.pl/

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #9
                  hehe...podepne się....jeździłem świeże zakupioną przez klienta /dla żony żeby dzieci wozić :diabelski_usmiech/ ibizą 130km.tdi...jak wyjechałem sobie na próbę to koła się kręciły na mokrym jak szalone :twisted: , świetne.... . ibi jest lekka ale żeby aż tak ...z drugiej strony nie jeździłem nigdy 130km serią lub z chipem... .
                  sam mam pewnie ze 160-170 , też koła sie kręcą ale nie aż tak , tam nie można było gazu wcisnąć za bardzo.. . teraz z nm gadałem ale niema czasu podjechać na hamownię... .
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • kruk4
                    Rider
                    • 2008
                    • 656

                    #10
                    dziekuje panowie na nastepnym spocie sie okaże
                    OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
                    MOJE CAR AUDIO
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

                    Komentarz

                    • Jantar
                      Classic
                      • 2006
                      • 36

                      #11
                      Re: w jaki sposób sprawdzić czy jest samochód zawirusowany

                      Zamieszczone przez kruk4
                      Jak w temacie w jaki sposób sprawdzić czy jest samochód zawirusowany czy podpiecie pod zwykłego vaga cos wykaże czy są jakieś inne sposoby
                      samochód octavia 99' 1,9TDi AGR

                      PS prosze nie proponujcie hamowni z góry dziękuje
                      Ostatecznie możesz wyjąć kompa - problem że jest na podszybiu - trochę z tym roboty...
                      W roczniku 99 musiał być wyjmowany i pruty - jak otworzysz będziesz widział czy ma wlutowane ramki lub same epromy. Nawet najlepsze lutowane zostawia ślady nigdy nie wygląda to tak jak po fabrycznym lutowaniu wykonywanym przez robota/automat.
                      TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie
                      DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
                      Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
                      Brodnica kujawsko-pomorskie

                      Komentarz

                      Pracuję...